vattkoppor

Ja nu har vi vattkoppor här hemma! rätt skönt ändå att han blir av med det... O som tur är så har han inte så många än... det är tredje dagen, men ja såg förut idag att det är fler på väg... inte fullt så kul, men va gör man... han har endel i hårbåtten... o det kliar för han märker jag, jag trodde först att han hade fått löss oxå eftersom han gick o kliade i huvudet, men sen såg jag att det va koppor... så nu blir han hemma ett tag från dagis...
Igår va han rätt pigg o glad, men idag märks det på honom att han är medtagen, trött o hängig (grinig) men vägrar sova... vilket han skulle behöva göra för att bli pigg o gald igen!
Fan nu ser jag att det poppar upp hela tiden, han har även fått i ansiktet... =(
på mån ska ja till en eventuell sommarjobb plats o hälsa på... så ja hopas på det bästa!
Har även sökt jobb på br, dom kommer söka folk dr snart, menjag fick reda på det lite genom insider, så vem vet hur det blir när dom sen väl söker...
Nä nu ska ja ta hand om min lilla kille!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0