varför denna snö?

Varför varför? varför kommer det snö? o det vräker ner... VARFÖR??????
Lilleman mår mycke bättre nu! I morron kan han gå till dagis! han hade kunnat göra det idag men ja glömde ringa dagis iår o säga det... shit fort det gick när det börade bli bättre! alla har torkat o vissa har tom försvunnit! det kan ju inte bli bättre... =)
Idag är tanken att a ska städa! har verkligen ingen lust att gå ut när det vräker snö... O jag har ju tagit bort alla vinterkläder, måste jag ta fram dom igen? nä det tänker jag inte göra, för i min värld är det vår!!!! ( om man inte kollar ut)
På tis ska jag gå brevid på jobbet! ska bli såå kul! =) längtar verkligen!!!!!!!!!!
haha lilleman går runt o bär på pumba o säger att det är hans bäbis! ♥ Jag älskar dig min unge säger han! såå sött ♥
Nä nu ska ja ta tag i städningen, mindre kul men är skönt när det är klart! =)
Ha det bäst!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0