trevlig kväll igår...

Jag hade det kanon kul igår! Blev bort bjuden, så jag fixade barnvakt! men hade kanon kul! =) blev sent o rätt tidig morron!
Ibland vet jag inte vad jag ska göra... jag blir så fundersam, jag tycker inte om när jag inte vet vart jag har människor...
Lilleman har haft en kanon dag idag! Han har haft det kanon kul på dagis, dom har haft det kalas på dagis, olla barnen har varit utklädda idag! Men han skrämde slag på på sina fröknar, han satte i halsen o fick inte upp det, så det slutade med att en av fröknarna fick hålla honom upp o ner o dunka honom i ryggen! riktigt otäckt! o det tyckte verkligen fröknarna, men som tur e gick det bra!
Jag förstår inte hur han fortfarande kan ha ont i sina öron, han har ju ätit sin medecin klart så jag förstår inte...
Nä nu blir det natten snart, för jag är en aning seg... haha
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0