saknar

Va ja saknar den lilla ♥ men det är rätt skönt oxå att va lite ledig, o bara få vara.. men ja vet att han har det kanon bra! god bless u! =) kan inte vara nöjader äan vad jag är! Men i morron efter att han har varit i kyrkan kommr han hem!
Shit va ja har sovit, sov 12 timmar... haha... =) men det har ju även resulterat i att ja har varit rätt trött o sg idag, blev lite för mycke sömn...
Men nu sitter jag o glor på film! har fortfarande inte sett luftslottet som sprängdes, så den film bir det nu! =)
Idag har jag även köpt mig en grill! =) o när jag satt upp den o så, så lägger sig pumba i den... haha det såg litkomiskt ut med en katt i grillen!
Nä nu ska ja fortsätta att kolla på filmen... oj nu händer det saker...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0