röda prickar

Hm min kära son ar fått nå röda prickar lite överallt på kroppen... vet inte riktigt vad det är för nått... men är dom inte borta i morron så blir det till läkaren i morron för att kolla upp vad det är... för att vara på den säkra sidan... Det har ju gått sinkoppor på dagis, kan vara det, vattenkoppor har u inte gått, men vem vet... ja kommer inte ens ihåg hur värmeutslag ser ut... emn dom är inte samlade så ja vem vet... men får v se i morron hur det ser ut, ja vem vet, dom kanske är borta i morron... o då är det ju lugnt, men annars, ska iaf ringe till bvc om det är nå kvar för att bara be dom kolla upp dom... isäkerhets skull...
Annars så pratade jag med en person idag... vi har pratat om att träffas (utan lilleman) men det är inte lätt att få iden att räcka till, för då blir det på kvällstid, jag är rätt kvällstrött, inte överdrivet men lite... personen är kvällstrött så ja då blir det svårt... visst ja gör ju inget på dagarna än så länge, men det gör den personen, den pluggar, så ja vet inte riktigt hur maka pussla ihop det med tider, han är inte den lättaste just nu att få o somna i tid... "mamma det är inte mörkt ute, då ska man inte sova" det får jag höra var kväll... men va fan, det bl ju inte mörkare på sommaren direkt, o vad ska ja göra åt det? hmm... o jag vill verkligen inte ha vinter igen, för jag tycker inte om vintern... ja vill ju ha sommar jämt! =)
Nä får väl se hur det går med tider att träffa personen... nått måste man väl komma på tycker jag... men det gäler även för personen att ha tålamod...
Nä nu ska ja fortsätta att kolla på desperata hemma fruar!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0