Pumba

Ja idag har pumba ätit mat iaf! =) såå skönt! O han va såå hungrig, mn jag var tvungen o stänga in honom i mitt rum för att han skull få lite lugn o ro! Han får inte det när lilleman e vaken, så jag stängde in honom där två ggr idag! o passade på med lite kvalitetstid med simba oxå! han får ju inte tro att han är bortglömd, för det är han verkligen inte! han är min bäbis!
Annars så har även simba börjat tvätta honom lite grann, örst tvättar han o sen kan han bli o fräsa åt honom av nån anledning... sen så har simba gjort sina försök att leka med honom, försiktigt men lite grann iaf! haha nu är det pumba som fräser åt simba ist! Simba vill lek men inte pumba... stackars liten... Men ja tror han börja känna sig mer o mer trygg nu iaf! o det är skönt!

I morron ska ja träffa en ang jobb, får väl se hur det går... men man kan ju alltid hoppas på dt bästa! Ska va därkl 14 i morron! så det blir även lite ändrade tider för lilleman i moron på dagis, måste ringa dit i morron bitti...
Nä nu får det bl film  glass!
Ja har varit såå sugen på cholkad idag, men jag har ingen hemma! =( Så i morron ska ja köpa choklad! massa choklad! ♥
Nä men ha det bäst!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0