Pumba hemma!

Nu har jag fått hem min lilla Pumba! ♥ Han är såå mysig den lilla kissen! Simba har faktit varit rätt snäll mot honom! =) bara fräst lite granna, men nu på kvälls kvisten så försökte han leka med honom! Han är så söt min lilla simba! Haha men han blev nu o se gigantisk ut mot pumba, han blev o se ut som en jätte! haha...
Min kära son har jag haft fullt upp med idag, han har inte varit fullt så snäll mot pumba... han förstår inte riktigt att man kan in göra vad som helst med honom, vilket han tror bara för att han är liten...
Jag har fått skicka in honom på rummet ett fler tal ggr idag, bla för att han har gett pumba en flyg tur i trappen.. vilket jag då inte har blivit så glad över... Men ingen av katterna har ätit nått sen pumba kom hit, pumba har iaf varit på lådan två ggr! Men jag har fått visa honom vart den är, han hittar den riktigt inte än, men när han har gått runt o pipit så har jag satt honom på lådan o då har det funkat! Han har lite svårt tt gå i trappen har jag märkt... haha han når nätt o jämt upp... haha men ja tycker såå mycket om min a tre pojkar! ♥
Tycker det är jobbigt när man inte vet vart man har nån, som när man precis träffat en ny människa o man inte vet om man kan lite på personen el inte...
Shit va det blev smälla raketer nu... i dag av alla dagar... men men...
Nä nu ska ja slappa.. =)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0