körslaget

Nu sitter ja o kollar på körslaget, finns inte så mycke annat o kolla på... så d funkar...
Utvecklingssamtalet gick kanon bra! såå stolt över min pojk!
Sen blev vi bjudna på grillat! såå gott!
När jag kom hem sen blev jag lite nostalgisk, kom på att tiden går såå fort, ja har ingen bäbis längre, ja har en stor pojk, el liten stor pojk, men ja har tänkt tillbaka en del när han va bäbis... ♥  Tiden har verkligen bara flygit förbi... Det kändes som om ja nyss födde honom men han är 3 1/2 år... min stora kille! som jag älskar såå himla mycke... fast han kan gå mig nu fruktans värt på nerverna... haha men det får man ta... el det kan ja sitta stöddgt nu o säga, men det gör ja verkligen inte när vi inte e sams... haha men idag har vi haft en sån myys dag! ♥ Kan inte minnas att vi har varit osams idag... eller??? Nä det har vi inte... eller? Det låter inte så troligt att vi skulle ha varit sams en hel dag... men...??? Nä vi har varit sams hela dan... HAHAHAHA HELA DAN! hahaha det kommer jag inte ihåg när vi var sist... Nu blir det ett kors i taket, har lust att göra ett stort kors men det blir nig inte så bra... hahaha Men hea dan... haha ja kan knappt tro det... Men ja så är det!
Min lilla stora ängel ligger nu o sover!
Men shit va stolt ja blev efter utv samtalet! fick såå mycket beröm för honom! då kan  ju inte annat än bli stolt! ♥
Jag tycker själv att jag är värd en klapp på axeln! =) för visst ja kanske inte alltid tycker att ja e en så himla bra mamma ( kan bero på att jag är själv kritisk när jag analyserar mig sj) men när jag ser på det stora hela, så ja, jag gör det jävligt bra! =) Ja har en väldigt fin pojk!♥ Visst han e trotsig mot mig för det mesta, men han litar på mig, han vet att jag aldig skulle göra han illa! O han sköter sig när han är på borta plan!
Helena, du är duktig! *klapp klapp*
Nä nu ska ja gå upp o ge min undrbara son en puss!♥
Älskar dig lilleman! ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0