jobbig dag

Idag har det varit en jobbig dag för den lilla.. =( haft rätt hög feber o det har kliat en massa... är lite rädd för att han håller på o få ögoninflamation oxå... =( vet inte riktigt om det är det eller om det "bara" är en infektion, som en biverkning på koppar... men lider med honom del nu, tck o lov så när det är klart så kommer han aldrig mer att ha det igen! så det är ju skönt att bli av med det...  Han har även börjat få på händerna... o hårbotten är inte o leka med... =(
I morron ska ja hälsa på på ett eventuellt sommarjobb, så ja, man får ju se hyr det går! kan ju inget annat göra än hoppas på det bästa! ja känner att ja måste hitta nått att göra! Synd bara att jag är så förkyld som jag inf i morron, det känns inte så himla bra, men  gör man? Snart är det dags att ta min snaps (kanjang) alltid lika gott el INTE!!!!
Rinner det i hans ögon i morron så får jag lov att ringa o be om att dom gören odling på han, ska iof ringa i rron o kolla om det finns nån salva som är klåd stillande el nått... nått borde det finnas tycker jag... men ja hoppas verkligen inte att han har ögon oxå... hur mycke ska han behöva stå ut med? Men han är ju såå duktig som inte klagar så mycke, visst idag har det varit endel gnäll,  men det beror en del på febern oxå, men va ja har kunnat se så är det inte nån som är sönderkliad!
"mamma jag har myror på mig" har han sagt ett fler tal ggr idag, o känner han så, så lär det klia en heldel...
Med pumba så går det bara bra! Han är ju såå söt den lilla kissen! ♥ Det är fullt ös på honom, gärna på kvällen/natten och morronen, tidigt som satan..
Oj nu har min lilla kille vaknat♥ Får se om han somnar om igen eller inte...
Hm jo han somnade om...♥
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0