jaha då igen da...

Jaha då har min förkylning brytit ut igen... fattar inte när ja ska få bli frisk... förkylningen kan lägga sig stundvis, men sen så bryter den ut iegn... såå drygt...
I natt så har det ploppat upp en massa koppor på lilleman, en heldel i ansiktet... men ävenå andra ställen...    Ja dom i ansiktet har bara blivit röda prickar... men man ser endel på bilderna lite hur han ser ut... tyvär så ser man inte riktigt i ansiktet, men det lär ju komma kanske i morron över hur han ser ut... o  är det benen, rumpan o så... lite svåt att få det bra på bild... men han är såå duktig som inte har kliat sönder en enda... =) men vi har på endel potatismjöl på det... sen så badar han svalt några ggr om dan, fats han kanske bara badar i ca 10 min per gång... såg nu när jag borstade tänderna på honom, då har han fått e i mungipan... drygt ändå att han har det men skönt att han blir av med det... men jag hade gärna varit pigg oxå! fö han är ju hur pigg som helst... Jag misstänker att vi kommer att vara hemma resten av v som kommer, det är ingen som har spruckit än, el torkat så det lär ju ta sin lilla tid, o sen om alla han fick i natt som först ska bli blåsor o sen hela proceduren efter det... ja hårbotten e inte så fin på honom heller... Men han är duktig!
Nä nu ska ja ta lite iprn o kanjang... =)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0