haft besök...

♥Nu har jag nyss haft besök av en person... En person som mitt ♥ slår lite grann för... men jag vet samtidigt inte om det är rätt, el vad det är... eller om det är så att jag bara är för rädd för att binda mig, visst har jag blivit skadad av mitt förra, visst är ärren väldigt djupa, men det är inga sår, utan det är ju åtminståne ärr, o ärr kommer ag alltid att ha kvar, o jag kan ju inte låta ärren hindra mig från att leva... spelar man inte så kan man inte vinna, så är det ju...
Men men...
Pumba har verkligen hemstdgat sig nu... leker o äter som det ska vara! lådan hittar han inte alltid, men ska fixa en till låda o ha nere, eftersom han fortfarande har lite svårt tt gå i trappan... lilla killen då! ♥ men han är såå go den lilla kissen! Simba tvättar han med jämna mellanrum o leker  med honom... visst även lite för hår ibland, så då måste ja sära på dom...
Usch det börjar bli dax för natten märker jag...
John blund tror jag är på väg, det ser ut som om han står där framför mig... =) o tänker kasta sin sömn på mig...
Nä nu får det bli natten...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0