första brevid dan

Nu har jag gått första brevid dan! det gick bra! o jag har fått mitt sommar schema! jag jobbar 8 nätter på 6 v... o 7 kvällstider o 7 dagstider.... men det ska äl funka! Ser fram emot att jobba!
Men shit va trött jag är nu, gick ju upp kl 05.00 i morse... såå nu e ja såå trött...
När jag väckte lilleman i morse så tyckte han att det var tokigt att gå upp när det är mörkt o lägga sig när det är ljust... o det har han ju rätt i... När jahg skulle hämta honom idag på dagis så ville han inte hem, han hade såå kul... När han vaknade i morse så va han jätte glad över att han skulle få äta fruksot o mellanmål där... =)
Nä nu blir det desperata hemma fruar o sen sooova...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0