brevid gång i morron!

I morron är det den första brevidgång dagen! Ska bli intressant! riktigt spännande ska det bli!
Men får väl se om ja kommer upp i morron... ska upp kl 05.00 i morron... SNARK... får se hur det går för den lilla bär det blir rätt lång dag för honom på dagis, han ska gå från 07.00 till 16.45, han kommer nog vara helt slut, han är inte van att gå så långa tider nu för tiden! men det är lika bra att han vänjer sig... får se om jag får mitt sommar schema i morron... det kommer oxå bli lite spännande...
Nä nu ska jag förbereda inf i morron med frukost o göra i ordning kaffe bryggaren så jag slipper göra det i morron, kan jag bara trycka på knappen o sen hoppa in i duschen så har jag kaffet klart när jag är klar...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0