andra dagen...

Idag var det andra brevid dagen! mycke repetitioner, men det behövs... det är ju så mycke man måste lära sig på kort tid, me jag tror jag har fått in det mesta iaf! nu är det en dag till att gå brevid, då blir det kvälls passet o så är det delegering sen kan jag börja jobba som vikarie! hurra! sen börjar ja ju jobba v 26! men vill verkligen hitta nått att gå till efter det! skulle va helt underbart! =)
Nu katterna fått nå spel tror jag... springer fram o tillbaka hela tiden... haaha dom är ju för roliga i bland... =)
När ja skulle åka hem så somnade jag på tåget en kort sväng... ja va såå trött... gick ju upp kl 05 så då får man va trött tycker jag...
Börjar bli lite sömnig i ögat igen, så det står inte på fören john blund kommer o säger hej till mig...
Träffade chefen idag oxå, fick endel papper o inf om allt o inget...
Nä undra om man inte ska stänga ner denna dator nu o låta john blund komma när han vill...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0