åh hurra!

Nu är det hurra för mycket!
1. lillemans koppor har börjat torka lite granna ♥
2. jag har fått SOMMARJOBB! =)
Så idag har det varit en bra dag! =)
I morse tidigt som satan, vid 05 tiden så vaknade jag av att den lilla ropade på mig o behövde hjälp, jag förstod inte riktigt vad som hade hänt, el vart han var, men när jag väl hittade honom så hade han öppnat kylskåpet o klättrat upp på sin stol o stod o åt soppa men kom inte ner... men annars va han såå nöjd, men han kom inte ner...
Till frukosten sen så åt han lite mer soppa! han ville inte ha nån annan fruksot utan han ville ha soppa! han tycker verkligen om den soppan ja har gjort! vilket är faktist kul att han gillar den, men nu är den slut så ja hoppas nu att han accepterar det att det blir nått annat att äta i morron!
Jag har nog inte varit med om att han har ätit såå mycke nån gång när han har arit sjuk som han har gjort den här gången... =) men såå kul! =)
Min förkylning börjar bli lite bättre! vilket är oxå bra!
Nä nu blir det lite kvällsmat! =)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0