stolt! =)

Jag är såå stolt över min son! ♥ Idag hade vi möte på dagis! Först o främst så fick vi 5 extra timmar i v... (det är en extra dag) Sen hade vi utv samtal! (såå lycklig) jag fick höra att jag har en väluppfostrad son, artig o smart! (haha trodde inte att han va så väluppfostrad, han visar det inte hemma hahaha) men det va riktigt kul! Jag blev såå stolt över honom, o även lite över mig själv, att jag har gjort ett bra jobb med honom! Han har börjat ta för sig mer på dagis! Vilket är jätte skönt! Dom har oxå märkt att han har en väldigt stark vilja! Ja jag e såå stolt över honom!!!!! Man behöver få höra bra saker! FÖr det är faktist jag som uppfostrar honom! (så lite borde va min förtjänst tycker jag hehe) I morron ska ja tvätta... (suck ska tvätta kl 07.00 snark) men det ska väl gå... vill ju ha med mig rena kläder... (haha ja tror inte morsan blir så glad om ja kommer med en massa smuts tvätt till henne haha) För vi åker på lördag kl 08.00 till öland!
Så i morron blir det bara att packa o fixa ordning saker o ting, måste även ta med mig lillemans medicin av alla dess sorter, ifa han blir sjuk... man vet ju aldrig va som kan hända... Så det är lika bra att va förberedd för allt... regn som sol, sjuk som frisk... Usch va packning ja känner på mig att det kommer att bli... (har inte bestämmt mig om ja ska ta med datorn el inte...)

Nä nu är det lika bra att lägga sig nu så man kommer upp!!!!!

Ha det bäst gott folk!!!!!!

Älskar er! ♥

Älskar dig min duktiga pojke mamma är såå stolt över dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0