sammy mys

Har haft en liten mys kväll med min kära♥ (man får passa på när han vill) Men nu nanar han, men min kära katt e ute i busvädret, det tycker jag inte om, han borde va inne!

När den lilla somnade så gick ja upp i förådet o la dit julklapar o födelsedags presenter... Kan ju inte ha dom i lgh, lilleman kan ju hitta dom...

Resten av kvällen vet ja inte va ja ska göra... Är lite seg så ja skulle behöva nana men det är lite tidigt nu tycker jag... men somnar jag så gör jag d...

D känns inte som fre tycker jag... i min värld är det söndag (d kan bero på vädret tror jag)

I morron har vi inga planer på va vi ska göra... men man får  la se vad vädret säger o va lilleman e på för humör... har han jätte grinig så blir d verkligen ut.. e ju bara o klä på sig (brr kallt om det är som idag) Men ja e ju nästan lite van att va ute i sånt här väder, ja o en vännina hade förut en förmåga att gå ut när det va VÄLDIGT dåligt väder o då menar ja VÄLDIGT... (man frös som satan men gick d gjorde vi helt sinessjukt hahah) Men ja tycker om henne iaf!
Nä nu ska ja försöka få in min kära kisse... d har börjat regna mer nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0