kollar på idol

Nu sitter jag o kollar på idol... som ja gör varje dag! Idag har ja ringt lite samtal... ska väl snart få nått o göra, visst d e bara praktik men ja ska ju söka jobb under tiden, ska bli såå skönt att få nått att göra, tills ja får jobb! Sen får ja väl se om det blir en större lgh el inte, hoppas att det blir så, vill så jätte gärna ha en trea!!!!! Det skulle va helt underbart! o d skule underlätta väldigt mycke!

I morron när ja e barnledig så ska ja o en granne åka iväg på lars-christers... haha d ska faktist bli riktigt kul! (hoppas jag på) ska även till bvc för att kolla om det är mollusker lilleman fått el inte...

Simba va borta för nån natt sen, men han kom hem dagn efter... visst ja va en aning orolig,han är väldigt hemma kär o har aldrig varit borta en natt förut, men iaf, efter det så har han inte varit ute mycke, mest inne o nanant... Men fan va han äter, nått helt sinnesjukt, ha har snart ätit 2.5 kg sen vi va på öland, katt vakten öppnade den förpackningen då, o d e inte mycke kvar... o ha är avmaskad... gjorde det för nån dag sen... (fan va arg han blev på mig då.. haha) o min älskade lilla son ligger o nanar så sött så! ♥ jag njuter av varje sek, han är fortfarande väldigt mammig o vill gärna mysa mycke! ♥ Han är min ögosten! nu har ja min lilla kisse i knät! Jagären av få som tycker  att min kisse e liten! han e ju min lilla bäbis! men som tar nå fruktansvärt stor plats i sängen... o nät ja har lilleman oxå i sängen så får ja ligga som en packad sill i en konservburk, o både armar o ben somnar på mig o har verk i kroppen för att man är så stel... för ja flyttar mig inte el puttar ner katten, nä d kan ja ju inte med att göra... Nä nu har ja katten i knät, o d e lite svårt att skriva...
Älskar er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0