hemma igen

Nu har vi kommit hem igen från våran lilla semester! Det va mycke trevligt o kul o träfa famijen igen! Det var ett tagsen sist (två år) Men det ska inte dröja så länge till nästa gång har jag tänkt mig...
Den va rätt intressant oxå...
En av dagarna (ons tror jag) så skulle mor min rida den nya hästen för första gånge... När vi e på väg till ridbanan, så går man förbi ett stall... Först så ser vi en kvinna (vill inte nämna nå namn) men iaf en trevlig kvinna... hon stod vid dörren på stallet så man vände ju huvudet åt dörrem o det var bara hon (först) när mor sen svarade på va hon sa så från ingen stans så dyker en annan liten hoppa ut, runt 20 års åldern, o för ett himla liv, gapade om en massa saker... Ja blev jätte chockad... hon kom från ingenstans o sen bara fanns hon där, tom lilleman blev tyst... ja hängde verkligen inte med i dom svägarna... (men man tycker ju att man kan bete sig bra när det är folk i närheten som man inte träffat förut) men inte hon... Nått ja lärde mig va att ja ALDRIG skulle kunna va med i nån kurs eller nått på d stället pga denna lilla hoppa ( hon va så märklig) Men annars va d kanon att va där... Ja träffade mina älskade systrar ♥ o min älskade mor ♥ ja o så va d ju roligt att träffa leif igen... (haha men han e som han e...)

Men nu kan dom få sova i sina egna sängar igen haha
Men ja kan inte glöma denna lilla hoppa... ( ja har döpt om henne till hoppa för hon hoppade bara fram från ingenstans o gapade på min mor)

Det finns värre saker man kan kalla henne för men det gör ja inte här... ( får bara säga sångt i garderoben haha)

Nä nu ska jeansen åka av o mys byxor på... sen blir det idol...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0