glor på tv

Nu liger jag o glor på tv... Är fortfarande väldigt godis sugen... (o har fortfarande inget hemma) Så va gör man... får väl vänta tills i morron när man vaknat o så...
Hm nu har ja en katt som springer runt o pipier... Han vill gå ut men d får han inte... D e mörkt o kväll så då får han va inne...
Nu när det börjar bli höst, känner jag mig rätt ensam, fast ja e inte men d känns som så.... =( Jag har typ allt ja vill, men tom heten finns där på ett knepigt sätt... går inte riktigt att förklara... vissa känslor går det inte att sätta ord på, o d här e en sån.. Men ja har iaf min älskade lilla son! ♥ Men ja blir lika förvånad varje dag som vi e sams på (el kanske inte helt men mer än va vi har varit) Men d e såå kul! O han e inne i en mamma period... Han vill bara kramas o pussas! såå mysigt... men nu när han e förkyld så är hans pussar inte lika mysiga, det blir puss blandat med snor... inte trevligt alls... O så har han börjat med nu när man ska torka näsan på honom så torkar han av snoret först på mig... (inte alls msigt med snor på kläderna) men men... D värsta e nog snor pussarna, när man känner nå segt slem i ansiktet o vet att d e snor... usch... Men va gör man inte för dom små... Jag får passa på o njuta så länge han vill kramas o pussas, det lär väl inte vara så länge förmodar jag... sen blir det väl vardag igen ( då menar jag som det var innan) Han tom lägger sig utan problem nu, ska inte bajsa o kissa hur många ggr som helst på kvällarna... Hurra =) O tänderna dom får ja borsta utan problem, han vill inte ha nå tandtroll i munnen! (haha va bra d e att skrämma barn med sånt) han tom visar vart dom är... haha

Idag har han bjudit mig på en massa saker, som kaffe, vatten, pankakor o så... Då spottar han i handen så kommer det kaffe tex... haha ja ibland kan dom verkligen va roliga... Funderar på om ja ska hälsa på lilla becca snart... =) Ska nog ringa henne i dagarna o kolla va hon har för sig...
Nä undra om man ska försöka nana lite... (vill vakna så ja kan köpa godis!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0