en bra dag!

Idag har det varit en bra dag... Inte för att jag har gjort så mycke men ändå...

O tack kära du att du tog min tvätt som ja hade glömt i tvättstugan...!

Avmaskade simba idag... d va inte populärt... han blev en aning anrg på mig men nu är det gjort...

Nya gardiner (el nya e dom inte men ni fattar va ja menar) har ja satt upp i köket idag, nu är sommaren slut så nu åkte höst gardiner upp, i morron blir det i sovrummet o v rummet oxå...

Fick papper frå dagis idag (hatar papper) det blir inge f-möte pga svininfluensan... den hör komunen sätter stopp för det... lite löjligt tycker jag, men men ... hoppas bara att det får bli lusse firandet bara, det skulle va såå kul, men det är inte säkert att det blir av heller... Så man får väl se... ja funderar på o måla om i sovrummet, är rätt sugen på d... vet kanske vilka färger d blir... det blir kanske nån ton av noguat på två av tre vägar o nån slags av blå på den sista väggen... o så är jag sugen på o göra lite anorlunda här i v-rummet, men vet inte riktigt hur... har ingen direkt syn över hur jag vill ha det...
grattis mor till jobbet! det är du värd!
Lilleman har pratat mycke om på dagis att han var varit på öland hos sin mormor, hästarna o att han har åt tåg...

Äe lite sugen på o skaffa en kompis till simba, ja tror han skulle tycka d va kul, men ja har inte bestämmt mig helt än... har avrit o tittat på en liten, som va såå söt, men vet inte riktigt än om det blir så el inte... får väl se, den är bara tre v än så länge...

Nä nu blir det natten!¨

Älskar er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0