underbar dag! =)

Idag har det varit en helt underbar dag! =)
Vi gick upp rätt tidigt bara för att vi skulle till dagis lite tidigare än vanligt bara för att det var fotografering! o det gick tydligen jätte bra! Han e såå duktig min kära son (ibland)
Sen gick vi o tog hundarna, sen efter det så åkte vi in till stan(utan vagn) var lite nervös hur det skulle gå... men men det fick bära el brista tänkte jag. När vi kom in till stan gick vi bort till jouren en sväng, det är en rätt bra bit dit, men han knallade på utan att klaga, var där en liten sväng, se gick vi tillbaka, o då fick han syn på en film affish, men han förstod inte att det inte gick o köpa dom monstrerna, men ja tänkte att eftersom han hade varit så duktig så sa ja åt honom att vi kund gå nån annanstans där man kan köpa monster, så då blev han nöjd när han väl förstod, så när vi kommer fram till leksaks affären så fanns det inga monster ( som passade hans ålder) så han fick välja nått annat, o då väljer han såå klart ett av thomas tåg vänerna, gordon, o det lilla trä tåget kostade mig 200 kr... för ett jävla tåg... men men ja hade ju lovat honom en anna sak ist så ja fick ju skylla mig själv... men han va såå nöjd! ♥ sen gick vi o kollade lite snabbt i tre affärer till men hittade inget roligt... ( så missnöjd med stans hm på pojk kläder... morr) sen gick vi till fotografen o tog lite kort, sen tyckte lilleman att han va nöjd så då reste han sig upp o sa - nu räcker det!!! sådå fick d va nog... ( hoppas bara att d blev nå bra kort) sen gick vi o köpte blijetter hem o lite vatten!

Så vi har haft en sån myys dag idag! o d tycker även han... När han skulle nana sen så låg vi o möös o sen somnade han! ♥ så han har knallat ca 5 km utan att gnälla! det tyckre jag är bra! o då va d minst i jkpg... Så jag är jätte stolt över han!

Nu ligger jag i sängen med lapen o katten i knät o godispåsen breve o kollar på idol!

Nä nu ska ja fortsätta mysa denna kväll o vara lycklig! För ja e såå lycklig! O har varit det ett tag! o idag gjorde det mi bara ännu lyckligare!!!

Älskar dig lilleman ♥

Älskar er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0