tack för igår!

Tack för igår! Hade det kanon trevlig i stan! Gud va man äter när det är bufè... shit, trodde att ja skule spricka i slutet, men ändåså äter man... o efterrätt! mm mumma! men det va ju sååå gott!
Idag har det inte hänt så mycke, håller på o tvättar...
ja o lilleman gjorde varma mackor o drack the till kvällsmat! Även han drack the! han är för söt han den lilla! ♥ Tyvär så somnade han till på em... så det resulterar ju i att han är vaken nu... morr... vilket jag inte är så glad över... så han kommer att vara såå trött i morron när han ska till dagis...
Men det är inte mitt bekymmer sen på dagis... hehe... Åh nu väntar ja bara på att dom ska ringa o säga att det finns en trea ledig till mig! det ska bli såå skönt med en trea! Tänk ett eget sovrum! Hurra! men ja kom på d att ja kommer behöva lite mer möbler då... men det gölr ju inget... Bara ja får ett sovrum! Ett sovrum som bara är ett sovrum! Tänk er! O det kommer att vara leksaksförbud där inne!

Men va drygt att packa ner allt för att sen packa upp allt... Men men det får man väl ta...

Nä nu måste ja komma på en lösning på hur ja får min son att somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0