plockat... =)

Nu i helgen så har ja plockat o packat en del... Köks saker förutom några tallrikar, glas, muggar, bestick o två kastruller, en stekpanna o en gryta är va ja har kvar, resten har ja packat ner, sommar kläder har ja oxå packat ner, bokhyllan är tömd o vitrinskåpet... Så lite har ja fått gjort...
Idag kom lilleman hem! Har saknat honom mycke... tills han kom hem... När vi låg i sängen o skulle mysa lite så ställde han sig upp o tog tag i snoppen o sa "kissa på mamma" vilket ja så klart sa ifrån o lyfte ner honom på golvet o sa till honom att han skulle gå på toa... Då ställde han sig framför tvn, o då trodde ja att han inte skulle kissa... Sååå fel av mig, han pissade då på dvdn... =( morr vilket ja inte alls blev så glad över... o fundrade då på varför ja har saknat honom... Om ca en mån så flyttar jag! Ska bli såå skönt!!!!! Ja har fått tag i en tre.a radhus lgh! på 93 kvm.. så nöjd! Två badrum, en med dusch o en med dadkar... O det finns även tvättmaskin!!!! O ja får ett eget sovrum! Hurra! =) Fatta va underbart!!!!!!!!!! Så den 1/12 flyttar jag! Så det är endel att göra.... Ja har tre mån uppsägningstid om inte nån vill ha den innan, men det hoppas jag annars så åker jag på dubbla hyror... visst kan man lösa det iaf men det är ju inte roligt...
haha ja hade missat att man skulle ställa om kl idag... så när ja gick ner för att tvätta så var det fortfarande nån som tvättade... så ja blev skit förbannad... vilket ja även visade för han som tvättade... men han sa sen att man har ställt om kl... fatta att ja skänmdes då.... haha men kan skratta åt det nu iaf... haha
Nu har min son somnat iaf... Så skönt...
Va hos läkaren med honom i fre, gick helt ok... Fick ytterligare en ny med till honom... minder kul, men nödvändigt, hon skrev även en remiss till ortoped tekninska fot... nånting så nu får han inlägg i skorna eftersom han lutar fötterna innåt när han går, så det får vi nu på recept... Så det blir förhoppningsvis inte så dyrt...
Nä nu ska ja kolla om det kommer nått på tvn i kväll...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0