Nu har den lilla somnat

Nu har den lilla somnat... (äntligen) Idag har det varit en såån trevlig dag, eller inte... Vi har varit såå osams idag så det finns inte...

Han har även dragit för mig idag... (när ja satt o sket) då läste han upp dörren o drog till affären o snattade en förpackning med bilar, så när ja hittade honom så kom han gåeende o jätte glad med sin leksak, men ja tvingade honom tillbaka o tvingade honom att ge tillbaka den ( o jag skämdes) o han gapade o skrek, så när vi kom hem sen så åkte han raka vägen in på sitt rum, o han fortsatte bete sig mindre trevligt, så den somnade han... Måste prata med vaktis på mån, måste ha en hasp på dörren... (för kan man inte ens va på dass utan att han drar så e d inte så trevligt...) Ja kan ju inte skippa att gå på toa på en hel dag... då har ju min blåsa sprängt för länge sen isånna fall...

ja funderar även på att ta bort min hem lur o skaffa mig ett abonemang ist, har kollat runt lite, o d som ja hittade va fast pris på tele 2, det tror ja skulle va bra! men har inte bestämmt mig än hur ja ska göra...
I morron ska vi iväg o fika ( som vi gör varje helg, el nån av dagarna på helgen) så d ska bli trevligt...
O snart blir min lilla kille 3 år... Shit va fort tiden har gått...  han e ju inte så liten längre (fast ja vill att han ska va d...)

Idag har vi tvättat... inte så kul, men ett måste... O när det va tort sen så fick lilleman plocka in sin tvätt själv... d gick helt ok, ja gav honom kläderna o han bar in dom... o sen efter det så gjorde han choklad pudding ( jag mätte upp o han hällde i o fick vispa) o det blev riktigt bra! Till middag blev det köttgryta o potatis! det blev riktigt gott! mumma!

Nä nu ska ja kolla på filmen ( wild hogs tror ja den heter)

Ha det bäst alla människor!

Älskar er♥

Älskar dig lilleman! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0