lilleman 3 år

Idag blir lilleman tre år! ♥ När ja hämtade honom från dagis så gick vi hem o han fick några presenter o så åt vi lite tårta! han blev såå glad! Min lilla älskling! ♥
idag har ja saknat min mormor väldigt mycke... hon skulle ha avrit så glad över lilleman! Men hon han aldrig träffa honom... gud va ja saknar dig mormor... http://www.youtube.com/watch?v=O_pfObdKekQ Men en dag så ses vi igen... annars så har ja o lilleman haft en mys dag från att han kom hem från dagis... på lördag ska vi ha kalas för honom... myys ♥ ja fick inte hem nå kartonger idag, dom glömde dom så dom skulle ta med dom i morron ist... Men ja har ju som sagt rdan börjat plocka en del... o d e ju skönt...
Fick ett samtal idag som ja inte belv så himla gald över... men men d står inte på att personen är där igen...
Nä nu ska ja fixa lite att äta...
Älskar dig lilleman över allt ♥ tack för att du kom till mig för tre årsedan! ♥ jag har älskat dig från första stund! ♥
Älskar er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0