inte hänt så mycke

Idag har det inte hänt så mycke... ja har mest tagit det lugnt... Men skönt har det varit... Va en sväng hos becca o hälsade på... Satan va söta kisse bäbisarna har blivit... speciellt en av dom... mmm myys... På fre så blir det foto på dagis... får inte glömma bort att han ska dit då... men det borde jag inte göra tycker jag... men man vet ju aldrig... Han går ju inte på dagis på fredagar så... men men... Båda mina pojkar ligger o nanar nu... den lilla på två ben har lagt sig i min säng igen... han sov i min säng i natt... el ja hade båda två, vilket gör att det blir väldigt trångt, o det gjorde ju inte saken bättre att lilleman lägger sig tvärs över sängen med förtterna i mitt ansikte... inte så revligt me tanke på att han höll på o sparka o röra på sig hela tiden... så ja har fått mig en känga lite överallt i natt, så man har ju inte sovit så bra direkt o simba har legat på utsidan av mig, så nära han bara kunde... så lite mör i kroppen va man, o så hade jag inget kaffe hemma så ja fick lov att vänta tills ja lämnat den lilla på dagis innan ja fick mitt morron kaffe... inte så kul... men det är ju ett kasst man får ta när man glömmer att köpa kaffe... morr ska aldrig mer glömma d...

Nä nu ska man kanske lägga sig o nana... katten ligger ju inte i sängen än så man kanske kan få nana bättre idag, o lilleman ligger normalt i sängen! hurra! slipper kanske sparkar i natt! hoppas hoppas...

Nä natti gott folk...

Älskar er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0