Har glömt o tacka

Jag kom på att jag har glömt att tacka angelika o kattis för att ni fick mig att må dåligt pga erat skit snack o hot om anmälningar, men pga att ni fick mig att må så pass dåligt så blev jag beviljad en 3.a... men tragiskt nog så var jag tvungen att må dåligt för det... Men nu längtar ja bara tills jag ska flytta från den här lgh till en större... Men tack för att ni är som ni är... jag har pratat med soc om att ni har funderat på att änmäla mig o det är som ja redan visste, inga problem... Jag har dom på min sida... jag har det "rent" framför min dörr!!!! men har ni det?
Idag har det varit en rätt harmonisk dag! Ja va väldigt inställd på att ja skulle på möte idag, men det va i morron... kom ja på när jag var där... men hellre en dag för tidig än en dag för sen...
Lilleman somnade utan problem idag! Såå skönt!!!
det blev inte så mycke gjort hemma idag, blev fast vid datorn o luren ist... inte så bra, men men ja har ju nått att göra i morron... O d e ju bra... ( om det hade varit nå kul så hade det varit roligare...)
Man kan ju inte ha kul jämt...
Nu sitter ja o kollar på desperata hemmafruar! haha tycker det är såå kul! Det är inte många avsnitt som ja har missat...
Dom va i skogen idag på dagis, det va bara 6 barn där idag så då passade dom på... barnen ville se om dom kunde hitta en älg... o jag känner mig rätt tacksam att dom inte hittade nån älg i skogen... haha hura fan skulle dom kunna få sex barn att stå stilla bakom ett träd om det skulle komma en älg fram springande mot dom... haha Lilleman e såå söt när han vill att man ska sjunga älg sången till honom, då tar han upp sina händer som horn... han ser såå söt ut...Dom håller på att fixa lekparken här utanför men ja fattar inte hur dom har tänkt sig med den, för nu har dom börjat att lägga sten plattor där... o ska plantera gräs... det kommer inte att bli mycke sand har ja förstått iaf... men lite spännande blir det iaf...
Nä nu blir det natten så man orkar upp i morron...
Älskar dig sammy! ♥
Älskar er!♥


Kommentarer
Postat av: Syster Sanna

Vad är det för idioter då? :O

Kram syster yster

2009-12-03 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0