haha

Nu är jag feber fri! Äntligen!!!! Har legat i feber nämnligen igen... mindre kul men u e ja frisk igen...
Igår dog min hem lur... igen... men nu funkar den igen! men det är såå irreterande att den dör med jämna mellanrum... O jag har fortfarande inte fått hämta min mob... morr... vill ju ha den!
Igår fick jag ett papper, som jag blev väldigt ställd över, förstod först inte vad det handlade om men sen förstod jag, men ja visste inte riktigt varför el hur länge en person skulle ha "semester" i mariestad, men nu har ja fått reda på, visst det var pga det som ja kunde tänka mig, o personen ska ha "semester" i mariestad i tre mån... Måste erkänna att jag är såå skadeglad för det! HAHAHAHA det är på tiden att personen får lite konsekvenser för sitt handlande hahaha rätt åt dig ditt pucko... hahaha

I morron är det fotografering på dagis! Hoppas att han ser glad ut på kortet! söt är han alltid ♥ men det vore kul om han ser glad ut... O ska kanske åka till stan o fota honom inf tidningen oxå, så det hinner publiceras till hans tre årsdag! Tänk att den lilla blir tre år snart... helt sinnessjukt!
Ja ringde i förrgår o skulle kolla vilken kö plats ja har till en tre.a hon sa att det var rätt lång kö tid, då tänkte jag att jag har kanske kö plats 15, men när ja ringde så sa hon att jag har kö plats 36... ja fick en sån chock... så ja får väl räkna med att ja kanske får flytta nästa vinter ist... fan... ja som ville flytta NU!!!!! Men det är bara vänta o se glad ut...

Nu har ja nyss lämnat den lilla på dagis! Han är alltid så glad när han ska dit! O det tycker jag är skönt, för då trivs han! O en kompis stod o väntade på honom när han kom! Det var en liten pojke som han brukar leka med!  Do tv är tydligen dom lugnaste pojkarna på dagis... Men tycker att lilleman kan va lugn hemma oxå., men ack dt är han inte...

Idag har ja tänkt mig att städa lite granna... mindre kul men är ett måste.. o det är skönt när det är gjort!!!!!

Nä ska väl sätta lite fart så det blir klart!

Ha det bäst alla människor!

Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0