färg valt

nu har jag valt färg till mitt sovrum! Det blir e färg som heter stran och en som heter capucchini eller hur det stavas....!!!! Har även fått hem min nya soffa idag! Åkte till tranås o hämtade den... visst det är en bra bit att åka bara för en soffa men det var det värt! Den va skit snygg, knappt använd o inte ens ett år gammal... Den har stått i ett extra rum så den va väldigt fräsh!!!!
I morron får ja hem mer kartonger! så då kan ja packa mer! D ska bli såå skönt att flytta!
I morron fyller min lilla älskling 3 år! Haha helt sinnessjukt! Fan va tiden har gått fort... ja den här tiden för tre årsedan så hade ja nyss kommit till förlossningen... För undersökning som ja trodde... Så i morron kl 12.03 så blir han tre år! ♥  När ja kom in på förlossningen för tre år sedan så bla det första dom gjorde var att lyssna på hans lilla ♥ o sen fick ja vänta tills 23.30 o då gjorde hon en undersökning o då märkte hon att jag var öppen 2 cm... så sen fick ja bada sen efter det så satte dom några saker på min mage som mätte värkarna...  men sen somnade jag under värkarna... nån gång sen sent på natten  typ om kring 4 så tog dom bort sakerna...
Nä nu ska ja göra mig i ordning inför natten...
Men grattis älskling i förskott!
mamma älskar dig! ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0