allt klart

Nu är kvällens alla bestyr klara... Tvätten är inne o torr, har lagt fram kläder till i morron, katten är inne o har mat o vatten, nu äntligen kan ja slappna av framför tv´n med en kopp te! såå skönt!

När lilleman skulle bada fick jag övertala honom att bada, för det skulle han inte göra... han ville lukta bajs i morron på dagis... ( sa till honom att han luktar bajs o måste bada) men sen när ja väl övertalade honom så tyckte han d va kul att bada...  Efter badet sen så blev det mys o välling i soffan! vi kollade även på pippi...   o efter det blev han så trött så trött så då va d bara sängen som gällde! I morron ska ja ringa arbetsformedlingen, va fan ja vill ju veta va som händer...
Men shit va varm ja blev nu när ja har druckit mitt te...
Fast det är rätt varmt o skönt här inne...

haha kommer ihåg förra året, tror ja d va... en vän till mig kommer hit med sina barn, o hon höll på o svettas som en liten blå... själv tyckte ja d va rätt varmt inne... (man sov inte så bra, det måste ha varit den här tiden på året) sen kollade ja hur varmt ja hade inne, haha o ja hade 27 grader inne tror ja d va... haha d e rätt varmt d... haha men hellre för varmt än för kallt... haha men 27 är lite väl varmt.. men sen senare på vintern så hade ja förbannat kallt på mitt golv,men i år är det nog bättre, för i år har ja nya golv o golv lister som sitter längs väggen! hurra för det!
Nä nu ska ja kolla på filmen!
Ha det bästa alla människor!
Älskar dig lilleman!♥

Älskar er alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0