sjuk sjuk

Ja man e ju fortfarande sjuk.... inte alls kul men va gör man... lilleman har inte heller blivit frisk... han har fortfarande feber den lilla...
Börjar bli rätt trött på att va sjuk nu men det finns inte så mycke annat ja kan göra nu än att vila o försöka friskna till...
Men har man fått nöff nöff så kan man inte skynda på nått heller utan bara låta det ha sin gång...
Nä nu blir det sängen igen o kolla på film ( alltså sova)
Min lilla älskling ligger redan o nanar i min säng, han har nanat i min säng heöa tiden nu när vi har varit sjuka, men det e rätt skönt att ha honom i min säng nu, ifa det händer nått... man vet ju aldrig...
Så natti alla människor!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0