nöff nöff

Idag har jag o lileman vacinerats... ja vet inte om det gör nån nytta el inte eftersom vi redan hr haft nöff nöff... Men iaf det va mycke trevligt!
När vi kom ner så va d redan fullt me folk... Men när vi står där o trängs med alla andra människor så upptäcker jag att lilleman sitter i vagnen o håller i nåns ben, vilket ja då ber om ursäkt, sen började vi prata lite granna, det slutade iaf att vi pratade hela tiden, o eftersom ja hade rätt många nummer före honom så sa ja åt honom att han kan gå på samma som oss... vilket ja inte sen räknade med att dom skulle se oss som en liten familj... haha lite komsikt o så... men men när vi va klara så gick vi ut o tog lite luft, sen fick ja hans nummer o han frågade om ja hade lust att ta en fika nån dag med honom.... =) men ja på en gång då undrar om det är normalt att ta en fika, brukar man inte fråga om man ska ta en öl o prata lite, eller... man kanske frågar om en fika... ( det är väl kanske det som är normalt... borde kanske lära mig det) Men ja har nu gått o funderat lite på d här o en fika har ju ingen dött av att gå på... Han verkar ju trevlig... ( men det är ju även grannens gris när den får mat) Han har mål i sikte... så ja varför inte... det är ju alltid kul o träffa nytt folk...
men vi lever iaf nu när vi e vac... o vi har överlevt nöff nöff oxå... (men mina ben... fattar inte att man kan ha såå ont i sina ben som ja har...) Nästa helg flyttar vi! Hurra hurra det ska bli såå skönt att flytta! få ett eget sovrum o komma bort här ifrån... haha
Nä nu blir det natten...
Mannen ja träffade idag pluggar samma linje som ja gjorde sist... han skulle fråga lärarna om dom minns mig... ( hoppas för guds skull dom inte kläcker nått olämpligt... haha el det finns det kanske inte... nä ja va duktig... men minns mig det gör dom säkert... mig lär dom inte glömma hahah)
nä natti gott folk!
Älskar dig lilleman!♥
Du va kanon duktig när du fick sprutan!!!!! ( duktigare än mamma din)
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0