funderar på när ja ska bli frisk

Jag funderar på när ja ska bli helt frisk... är fortfarande inte helt hundra i kroppen... börjar bli rätt surt nu att må så här...
Men på må ska ja på jobbe, hoppas bara att det går bra men annars får det gå dåligt, orkar inte va hemma samtidigt heller...
Åh nästa lördag ska ja flytta! hurra äntligen! fan va skönt det ska bli... Så i kartonger bor man, men det gör jag gladeligen just nu, för nu längtar ja bara...
Idag va ja i stan ett tag, men det kändes i kroppen... o det märktes även på lilleman att han inte e helt hundra än... stackars liten... =( han vill inte sova med blöja längre så nu har ja fixat skydd att ha i sängen till honom... han förklarade för mig att bara bäbisar har blöja...
Nu är det paus i idol, så nu väntar ja bara på att det ska börja igen...
I morron ska ja på en föreläsning, det ska bli spännande, det är boj som har fixat en som ska dit...
Nä nu ska ja borsta tänderna o göra mig i ordning så ja bara kan somna sen...

Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0