fortfarande feber...

Jaha när ja vaknade i morse så tyckte jag att ja kände mig feberfri... men ack... ja blev mer o mer frysen o ja jag hade fortfarande feber... att d aldrig ska ge med sig... Har pratat med lite läkare, o det enda man får höra är att du har svin influensan.... o när man ber om att få komma ner o ta prover men då får man inte komma bara för smittorisken... visst ja känner mig annorlunda den här vändan mot hur ja har gjort förut... en helt anna värk i kroppen, en helt annan matthet i kroppen plus att febern håller i sig.... O att det som vi har smittar nå fruktansvärt lätt o fort... =(
Idag försökte jag få i mig en macka... usch d va inte mumm... det bara växte o växte i munnen... man såg säkert ut som en hamster... ( det är väl dom som samlar i kinderna)
Lilleman e inte heller hundra... Men ja fick honom att kissa till slut... guud va skönt d va... Jag blev såå lättad!
Men sht va medtagen han va igår... va riktigt rädd igår... han va helt borta en sväng igår...
Snacka om att man fick hjärtat i halsgropen då...
Så idag händer inte så mycke heller... vara hemma o inne o bara ta d lugnt...
Har snart tele tid till en läkare men d e om nå helt annat...

Nä nu ska ja lägga mig en stund o vila mig lite...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0