desperata hemmafruar

Nu ligger ja i sängen o kollar på desperata hemmafruar... tycker om den serien mycke...
Men ack så trött jag är... Det va andra dagen på jobbet efter att man har legat sjuk... igår va ja rätt pigg men dock inte idag...
På fre 14.30 ska ja skriva kontrakt! Åh hurra! O så får ja mina nycklar... åh hurra! jag längtar såå mycke...
Så jag har packat lite idag oxå... det finns saker hela tiden som man kan packa tycker jag... så i morron kan ja nog ta lite mer, ska väl hålla på så ända fram till på fre natt om det så är...
Så på lördag 9.30 packas det saker in i bilen! Hurra hurra
Nä nu ska ja borsta tänerna så ja kan nana!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0