nyår i morron =)

Ja i morron är det nyår igen... Shit va tiden går fort...
Som vanligt så ska ja till nina o magnus på deras nyårs middag! Det är alltid super trevligt där!
Ja har tänkt länge att ja ska färga håret ( en utväxt utan dess like) o vad händer, jo nu på kvällen kommer jag på att ja inte har gjort det, så ja fick snabbt ta mig ner på affären... o hur smart är det att färga håret dan innan man ska iväg... hmm visst det blev bra (tack o lov) men det syns ju att det är ny färgat pga av lite fläckar i hårfästet o så, så i morron lär det bli skrubbning i duschen igen...
Igår hade jag o nina en heldag själva... va riktigt mysigt, men ja tror ja va in i varenda affär för att leta efter en nyårs klänning... men ja hittade aldrig nån WOW den här vill jag ha, så det blev en ja e rätt nöjd med... O i förrgår va ja o tattis på ikea... shit va ja handlade, haha mest lampor, eftersom det fattas el fattades endel lampor här, jag har ju lite stärre nu, så ja behövde många fler lampor, kom hem med 6 st lampor, o då fattas det fortfarande två lampor, en till köket men den kommer v 2 o så en till rummet... men men ja ska väl hitta nån dit oxå...
Men va i stan  idag oxå. va tvungen o ha lite underkläder... o så blev det ett par byxor till den lilla! Äntligen så hittade jag ett par "normala" jeans till honom, ett par som är ljusblå/slitna  som är utsvängda! ja har annars fått köpa byxor till den lilla på flick avdelningen, men det har inte varit lätt eftersom det finns ofta nå fjärilar ell nått annat på dom, svårt att hitta ett par som bara är blå el så på den avdelningen, men det finns...
Så lite har det blivit handlat på rean...
Nä nu ska ja slappa lite, lägga mig på spikmattan igen en liten stund...
ha det bäst alla människor!
Gott nytt år!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0