kollar på tv

Nu sitter ja o kollar på tv, även slänger en blick på in fina gran!
Ifre va det julbord på jobbet! haha d va kul, även att se andra göra bort sig... shit va en gjorde bort sig, det var nästan pinsamt, men ja hade trevligt hela kvällen o natten...
Dan efter så slog jag in julklappar o bara tog det lugnt! o sen kom min lilla älskling hem! ♥
Nu är jag ledig till den 7.e jan! (guud va skönt) igår städade vi lite granna... lillean damsög o ja skurade golven... han e rätt duktig att hjälpa till när han lägger den sidan till! ( tyvär så gör han det inte så ofta)
Det ska bli såå kul till jul, för in pappa kommer! o det var evigheter sen ja firade jul med honom! kommer inte ihåg när det var sist! tyvär så vet ja inte när det blir av nästa gång... men  men han koer till den här julen! myys!
Nu nanar mina två pojkar! dom e såå söta så!
Jävlar va kallt det var idag... shit, en ute va vi... brr... tänkte åka lite pulka med honom men han tyckte inte det var så kul i början, men sen så när han kom på att han kunde ligga i pulkan, då va d kul... ja, han har sina ideer... men så e d...
Ja har kollat nu två dagar på anna anka... en shit va e hon för människa... såå pinsam... ja vet inte om ja ska skratta el gråta när ja ser d... =/
I morron ska ja kanske åka lite pulka med en vännina o hennes barn... det kan nog bli riktigt kul! ( o då kanske han förstår att man ska sitta i en pulka)
Haha julbordet koer jag sent att glömma... haha kan än nu skratta åt vissa saker...
Nu har ja ingen aning om va ja kollar på... några gubbar i gula jackor... nä ska nog byta kanal... en inte fanns det nått att kolla på so vanligt... så är det jämt när ja väl orkar va vaken på kvällen, en när ja väl ser fra eot en film, ja då somnar jag, o inte innan den börjar så väldigt i början... iaf i andra reklam pausen brukar ja somna... o så blir ja såå arg på mig själv att jag missat ytterligare en film... sist skulle ja kolla på blood dimonds, men ja somnade o vaknade när den va slut.. o den verkade bra den filmen...
Men men ja får väl hyra den nån dag, o kolla på den på dan, men då kan ja inte ha den lilla hemma för då kan ja inte kolla på film... så ja kanske nästa år eller nått kan ja hyra den...
Vissa dagar när ja jobbat, ja då har ja kunnat somna vid halv 7-7 på kvällen o sen sovit hela natten... M det är ju jätte kul... el inte alls... det är ju värre än mor min som somnar såå tidigt... pensionärer somnar senare än mig... så ja det känns ju bra el inte alls... Så jag är alles chockad över att ja e vaken nu...helt sinnessjukt...
Fast ja börjar bli rätt trött... skulle jag lägga mig ner nu så skulle ja säkert somna... men datorn är nått som kan hålla mig vaken...
Fast undra om ja inteska borsta tänderna iaf... jo det ska ja nog göra...
Ha det bäst alla!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0