hem kommen från kyrkan

Nu i helgen har ja varit barnledig! såå skönt o ja har soovit länge!
Idag har ja varit med lilleman i kyrkan! Det var faktist mycke trevligt! Blev väldigt positivt överraskad!
O all denna goa mat man fick, jisses! o efterrätterna... mmm mumma va gott d va!
Nu snöar det lite grann, hm vilket ja inte e såå glad över eftersom ja har tänkt att cyckla till jobbet i morron men det lär d ju inte bli... om det är halt... men det lär ja ju märka i morron bitti, o då blir det att knalla... fan det kommer ju att ta evigheter att komma fram... men vagnen får han åka vare sig han vill el inte... för annars lär vi aldrig komma fram eftersom han knappt e vaken när vi ska iväg...
men tack så jätte mycke christina o hugo för att ja fick följa med er idag! =)
jag är verkligen såå nöjd med dom! det har inte kunnat bli en bättre familj! haha ja skulle kunna tänka mig att va hos dom oxå en helg i mån haha =)
jag känner mig inte redo att knalla upp kl 05.00 i morron, fattar inte varför helgen ska gå såå fort, det känns som om man går hem frn jobbet på fredan o sen är det sönda kväll... fats veckorna går oxå såå fort, man kommer på mpn morron till jobbet o så går man hem på fre... där i mellan bara försvinner känns det som... men den här v kommer nog bara att rassla till, har så mycke att göra den här v... två läkarbesök o ett annat möte... o sen är det jul uppehåll tills den 7.e jan... fan va tiden går fort... ja hänger inte med längre...
Ja va på bvc i fre, an vanlig vikt o längd kontroll, hmm min lilla kille är 99.6 cm lång o väger 15.9 kg... han är inte så liten längre...
Nä nu måste ja fixa fram allt tills i morron...

Älskar dig lilleman ♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0