är hos millan


Nu är jag hos millan o hälsar på! Jag har inge nät hemma än... dom har inte kopplat in det i nya lgh! Men va ja trivs i den nya! helt underbart är det! O såå mycke större! o jag har ETT EGET SOVRUM!!!!!! fatta va underbart!
O sen så är ja på industri nu för tiden! det funkar helt ok! såå skönt att ha nått att göra! men att gå upp kl 05.00 är inte så kul... Mån-fre man är rätt trött på kvällarna om man säger så... i lör så
somnade jag halv tio, inte så kul på en lördag kväll.... men men va gör man... bara le o se glad ut!
lilleman trivs oxå jätte bra i den nya lgh! o d e väldigt bra! nu har vi även fått tid till ortopedtekniska, hurra äntligen!
Nä nu ska ja återgå...
men ha d bäst!
Älskar dig lilleman! ♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0