vaken själv

Ja då va man vaken för ett tagsen, men min kära son nanar fortfarande, jag hade igår tänkt att väcka honom tidigt för i morron e d dagis, men får se hur det blir med det i morron, beror helt på hans mage idag, men än har det inte hänt nått, så ja hoppas verkligen att magen e bra idag, för då kan han gå till dagis i morron! det skulle han behöva, han saknar även dagis, pratar mycke om sina fröknar gör han!
Min lilla pojke ska bli stor, han ska byta avdelning, han ska inte vara på småbarn längre... (min bäbis) så det är väl bara o acceptera att han är ingen bäbis längre... =(
En nära väns dotter ska börja 6årsverksamheten... shit va stor hon har blivit, tiden går ju jätte fort, ja fattar inte, o d kan ja garantera att d gör inte hon heller, att denna lilla flicka är såå stor... ja kommer ihåg när mamman ringde mig o sa att hon va gravid, d känns inte alls som om det va länge sen, men nu när hon är 6 år så är det ändå ett tagsen.
lilleman blir tre nu i oktober, bara den här tiden tycker jag har gått kanon fort, imina ögon är han fortfarande 49 cm lång o väger 3240 g... men i verkligheten är han strax över 95 cm lång o väger strax över 15 kg... min bäbis... ♥
Nu har min lilleman vaknat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0