två års garanti

Nu är den lilla på dagis igen!
Han ville ha med sig sitt tåg idag igen! Dom skulle skriva hans namn på tåget idag, för den här vändan så ville han inte låta den ligga på hyllan utan han ville leka med den... Hoppas hoppas bara att den inte går sönder... Men gör den d så gör den d... inte så mycke att göra åt!
Jag blev riktigt glad igår, jag mailade sonyericsson för ett tagsen o nu hade ja fått svar, jag skrev bla att ja bara har ett litet tag till på garantin bara för att jag bara har ett års garanti, men då skrev dom att det är ALLTID två års garanti på deras produkter! O d kändes riktigt skönt att veta! har sparat det mailet ifa min mob går sönder igen när min garanti har gått ut... för då kan man ju använda d ist... Nu håller ja på o städar igen... tycker inte att ja gör nå annat än d... Äh ja orkar inte forsätta känner jag, varför satte jag mig här...??? nu blev ja ju slö...
Nä d e bara att resa sig upp o fortsätta... Lita kaffe först, o en cigg... mm så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0