Tack kära ni!

Idag har inte hänt så mycke... först va vi o hämtade tåget som lilleman hade glömt, sen bar det i väg til christina o hugo! man kan inget annat än att tycka om dom! Christina ska hjälpa mig med lillemans födelsedags tårta! men det blir en överraskning så jag säger inget mer...
Idag skulle lilleman va där själv en stund, det gick jätte bra! inget gnäll eller nått... Bara en lycklig pojke! När ja ringde på dörren sen när ja kom tillbaka så sa han bara att det va ja som kom!
hahaha när vi skulle cykla dit, haha så hamnade vi lite fel... haha på en liten smal stig i en skog... hahah o d va verkligen inte där vi skulle, n'r ja väl kom ut ur skogen så tog ja av på en väg, frågade två män vilken gata ja va på, hm o ja va fel... men dom förklarade hur ja skulle ta mig dit! Bra tänkte jag, det lät inte så svårt, hm ja kronglade till det ändå... haha jag o lokalsinne... men när ja skulle hem sen så gick d bättre o när ja skulle tillbaka så tog ja den stora vägen... haha för att inte komma fel...
Igår kväll skrev ja en shopping lista på va ja ska handla på ulared! =) hurra va kul det ska bli! =)
Nu sitter ja o kollar på en film, hm vet inte riktigt va den heter men den går på 3.an, rätt  rolig iaf e den! handlar om skillmässor! haha
Nä nu ska ja fortsätta titta på den!
Ha det bäst alla människor!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Nu är ju jag nyfiken på födelsedagstårtan!

2009-08-16 @ 22:14:11
URL: http://oibyrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0