snart natti

Nu har ja ätit kvällsmat så nu blir det snart natti natti... ska bli skönt att nana...
Lilleman har vakna men lagt sig i min säng o somnat om! ♥ d e bra att han somnade om för då blir han inte så trött på dagis i morron... Min lilla pojk! I morron när han e på dagis ska ja städa... D e inte så kul o göra det på en barnledig dag men det är så mycke smidigare att göra et när han inte e hemma... Han hjälper inte till så bra, ja plockar bort o han plockar fram... Men ibland hjälper han till någolunda en kort sväng, men sen blir det bara lek...haha
På fredag kanske morfar jari kommer! Det ska bli kul om han dyker upp!
Nu nanar båda mina pojkar så det är väl dags för mig att göra d oxå! Så ja orkar upp i morron när kl ringer...
Natti natti gott folk! ♥
Jagf älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0