Snart gå

Snart så ska ja gå o va lite hundvakt...

Ullrade va riktigt kul! Hitade det som ja sökte, så nu har lilleman en hel vinterkollektion, det ända som saknas är vinterskor, men det är lite väl tidigt att köpa det nu...

I Morron ska ja på intervju (jobb) det ska bli spännande tycker jag!

Anars vet jag inte riktigt va ja ska göra idag, började igår att göra en liten film till min kära son, ska nog fortsätta lite på den tror jag! För att det e första gången som ja gör nått sånt så tycker jag att den blev helt ok, försökte igår att lägga ut den både här o på facebook men det funkade inte =( det tycker ja va lite tråkigt, o så skickade jag den till några men dom kund e inte öppna den =( Så det blev rätt sent igår...
Pratade med en vännina igår som ja inte har pratat med på länge, d va kul! hennes ena dotter har nu  flyttat hemifrån... så nu har hon bara en kvar hemma... Ja tänk när lilleman är så stor o flyttar hemifrån, va ska ja göra då? Då är det ju bara ja o katten, o han kan man ju inte ha så stora diskussioner med, ja kan ju inte sitta o äta med honom... Tänk va tragiskt, bara ja o katten, om simba lever då... tänk om man är helt själv... ja då kan ja ju prata med blommorna... (man blir nog inte alls idiot förklarad då) Nä usch... Då skulle dom säkert komma med en "jag älskar mig själv tröja" o den víta bilen.
Nä nus ka ja börja göra oss i ordning...


Kommentarer
Postat av: Lotten

Det är inget fel att prata med blommorna! Daisy var jättetrevlig och Sören var väldigt filosofisk!

(Daisy är förövrigt död nu och det är Sören snart med)

2009-09-01 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0