mysig dag!

Idag har det varit en mysig dag... ! ♥
Vi var på marknaden en sväng, handlade typ ingenting... En ballong o ett halsband till lilleman o en till tummring till mig! Det var det enda... Men ja tycker det är såå kul o gå på marknad! blir kanske en även den första tor i sep! hoppas hoppas! den lilla är på väg att somna nu, har varit en lång dag för honom...
I morron ska vi till christina o hugo igen! Spännande! Ska lämna honom där en sväng själv med dom i moron! får se hur det går... men ja tror det kommer att gå bra! Dom är verkligen kanon mysiga! är såå nöjd med dom!
Först innan ja träffade hela fam så va ja lite skeptisk o så, men när sen ja träffade alla så bytte ja verkligen åsikt! det har inte kunnat bli bättre! Ska dit i morron kl 15 men annars vet ja inte va som händer, har inget annat planerat... kanske gå till millan en sväng, ska nog tinga henne tror jag! el d beror på va d blir för väder... e d dåligt så går janog direkt till christina tror jag..
Nä nu ska ja göra lite lelle till min kära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0