myser =)

Nu är jag nybadad o bara myser... ibland e d såå skönt att bada tycker jag!

Jag måste tydligen lämna in min mob igen på lagning, samma fel som dom andra två ggr som ja har lämnat in den, så ja tycker att dom borde byta ut den nu... för man ska väl få en ny mob när det är tredje gången man lämnar in den för samma fel... jaja jag hopps på det iaf... Får ju spel på den =(   morr... I morron ska ja på jobb intervju! hoppas det ska gå bra, vi är fyra st som ska på intervju, men ja vet inte hur många vikarier dom e ute efter... Men det ska bli spännande! =)

Ja är nog rätt klar med filmen som är till min älskade son! ♥ tyvär så får ja inte in den här, el på facebook... el ja ska prova igen... nä d gick inte nu heller... emn ja e iaf jätte nöjde med den! Blev klar idag, tror iaf att jag är klar...

I morron blire det dagis för den lilla... (kan ju inte säga att ja kommer att grina) Men han e såå mysig på ett jobbigt  sätt nu, för han e såå mammig... får inte gå själv nånstans... (inte ens skita själv) haha Men va gör man inte för dom små!

Usch måste nana egentligen, men är inte så trött än... så d e ju bara le o se glad ut i morron... (haha ja skulle va glad om ja log på  morronen... haha lilleman skulle nog bli väldigt chockad)

I morron ska han ha på sig lite nya kläder har ja tänkt mig! åh han kommer att se såå tuff ut i morron! Min lilla älskling!
Nu visar dom en fettsugning på tv... fy fan hur d ser ut... tur att ja redn har ätit kvällsmat, annars skulle d nog bli o se likadant ut som d som dom sugen ut... fy...
Nä nu måste ja försöka slappna av lie så ja kan nana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0