hundvakt

Nu är jag hundvakt, men jag har legat o sovit sen ja lämnade den lilla på dagis... men det är snart dags att hämta honom... ska hämta honom kl 14... hm den här kl går fel ser jag, en timme fel... fan vilken panik ja fick nu... Sen kl 15 ska vi till bvc, vanlig vikt o längd kontroll, det skulle kanske även bli tre års kontroll men ja kommer inte ihåg va dom sa...
Idag mår ja inte hundra heller... usch ja hae inte sovit alls bra i natt... vaknat flera gånger... Så får se hur ja får sova sen... men det va såå skönt att nana nu på dan, behövde det!!!!!
Men annars blir det inte många knop idag...
Det ska bli intresssabt o se hur stor lilleman har blivit, alla säger att han har vuxit mycke, det är lite svårt att se sånt själv eftersom ja ser honom jämt! men tyngre tycker jag att han har blivit... nu orkar man inte bära honom mycke...
Men han e min lilla bäbis ändå, stor bäbis...
Ska även komma på nått o äta idag, usch har ingen mat lust alls... men den lilla måste äta nått... blir kanske lite rester från igår tror jag... rester e bra tycker jag...
Nä nu ska ja bara vara en stund igen, känner hur det börjar växa i munnen på mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0