fortfarande kramper =(

Har fortfarande kramper i magen, el har haft d i natt, d e mindre kul!
Igår på bvc gick allt jätte bra! Hans utveckling går jätte bra framåt! talet är jätte bra! o det va ett stort plus att han kan vissa färger o kan räkna till 11! När dom är 4 kollar dom ifa dom kan räkna lite o kan några färger!  man ska inte kunna räkna till 11 utan det är mindre... han är så duktig min lilla kille! ♥ Hon sa att jag skulle va stolt över att ha en sån fin o duktig kille och d e jag! Han väger 15.2 kg o är 96.5 cm lång! han börjar bli en stor kille min bäbis! ♥
Ska kolla om ja kan komma till läkaren idag med min mage... Det gör ju så förbannat ont när det krampar... =(
Annars så har jag hundrana idag igen, har dom även i morron oxå, men dom är inte så komplicerade som tur e!
Ska snart ta dom på en prommenad har jag tänkt mig... blir nog skogen för dom.. =)
Sen blir det att hämta den lilla på dagis! min stora lilla kille!
Dom på bvc ska även kolla om ja kan få lite mer tider på dagis! Det skulle inte va fel!  Om det bara så blir en 5 tim dag till!
jag fick tid till läkaren idag! kl 14 ska ja dit! Va skönt! Hm måste kolla om nån kan ta lilleman el om han kan va kvar på dagis en liten stund till... måste fixa d nu...

Va bra! Han fick va kvar på dagis tills ja  e klar! Va skönt, då behöver ja inte ta med honom dit!
Nä nu ska hundarna få lite tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0