en underbar fam!

Idag har jag träffat en helt underbar familj! Tack! mamman pappan o dom två barnen var helt underbara! ser fram emot att träffa dom nästa gång! =)
Annars så har jag varit i stan o lämnat in min mob igen på lagning för samma fel som sist... morr =(
men va gör man inte... fan vill ju att den ska va hel!!!!
I morron vet ja inte riktigt va ja ska göra, har inget planerat, men nått kommer man nog på...
Hoppas bara att vädret är kanon även i morron! =)
Idag när vi var o hälsade på hos den här familjen, som är sydamerikaner, dom pratar både sve o spanska, så satt barnen o lekte, då tog lilleman efter i några spanska ord... o ja tittade på honom som ett frågetecken o familjen skrattade lite o förklarade va han sa... guud va ja e godis sugen... mmm d skulle sita såå fint i min mage nu! men har inget hemma =( så det är bara att vara utan... suck... =( jag går mer o mer i tankar på om ja ska flytta från gårn här eller inte... har inte bestämmt mig men min familj tycker att jag ska göra det... men ja vet inte riktigt själv... svårt sånt där...
hm snuten i hollywood blir det tydligen o se på... d e nått som man har sett mycke o behöver inte lägga ner så stor själ i det för att hänga med...
Men va skönt att lilleman somnade utan problem idag! =) sånt tycker man om! hehe
Nä nu åker mys byxorna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0